Przypomnienie hasła    Nie masz jeszcze konta?    Zarejestruj się

Dla naszych Klientów wysłaliśmy już ponad 750 000 przesyłek.  Dołącz do nas. Infolinia: 0 -22 266-86-32 email: biuro@kuriernet.pl

Top_button0 Top_button1 Top_button2
Monitoruj:


 Reklamacje dotyczące nieprawidłowego przekazania zlecenia.


Wszelkie reklamacje dotyczące nieprawidłowego przekazania zlecenia lub nieprawidłowości w pracy serwisu należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres biuro@kuriernet.pl w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia. Powyższe reklamacje rozpatrywane są w ciągu 30 dni od daty ich złożenia, a odpowiedź na nie jest wysyłana na adres e-mail, z którego reklamacja została zgłoszona.

 

Reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi przez przewoźnika (UPS Polska sp. z o.o.K-ex sp z o.o. GLS, DPD sp zo.o.).


Wszelkie reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi przez przewoźnika, a w szczególności zagubieniem, uszkodzeniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu.

Szczegóły dotyczące:

- odpowiedzialności przewoźnika

- zakresu ubezpieczenia przesyłki

- procedury reklamacyjnej związanej z nieprawidłowym wykonaniem usługi przez przewoźnika

dostępne są w regulaminach przewoźnika .

 

 

 


 

Kuriernet_maksymalne_wymiary Kuriernet - jak obniżyć koszty paczek? Kuriernet - Towary wyłączone Kuriernet - Przesyłki lotnicze Kuriernet - Duże gabaryty
Import

Rzetelna_firma

Infolinia:
0­-22­-266­-86­-32


biuro@kuriernet.pl

Skontaktuj się
z Nami!

Partnerzy:

Glslogo_0x50 Logodpd_0x50 Logokex_0x50 Logoups_0x50 Glslogo_0x50 Logodpd_0x50 Logokex_0x50 Logoups_0x50 Glslogo_0x50 KURIERNET_logo_kolor_0x50 Logokex_0x50
Kuriernet.pl ul. Mostowa 77, 05-200 Czarna tel. 22 266 86 32 , email: