Przypomnienie hasła    Nie masz jeszcze konta?    Zarejestruj się

Dla naszych Klientów wysłaliśmy już ponad 750 000 przesyłek.  Dołącz do nas. Infolinia: 0 -22 266-86-32 email: biuro@kuriernet.pl

Top_button0 Top_button1 Top_button2
Monitoruj:
  • KONTAKT DO FIRMY DPD:

    22 577 55 55

    Z przewoźnikiem można kontaktowac się miedzy innymi w celu:

    - wyjaśniania sytuacji paczki w przypadku opóźnienia dostawy lub odbioru ( w celu kontaktu będzie potrzebny numer zamówienia kuriera, który dostępny jest w szczegółach przesyłki w Państwa Panelu Klienta )

    - ponawiania przyjazdu kuriera, w przypadku braku odbioru w zaplanowanym dniu

    - skladania reklamacji i skarg na kurierów

    - w celu uzyskania kontaktu do kuriera doręczającego paczkę

    - w celu ustalenia zakresu godzinowego dostawy lub odbioru paczki

     

     

  • DPD - krajowy gigant w branży kurierskiej

DPD - krajowy gigant w branży kurierskiej

Firma DPD Polska to jedna ze strategicznych film na krajowym rynku branży kurierskiej. Podwalinami pod dzisiaj istniejącą firmę było przedsiębiorstwo Masterlink Express. Spółka powstała w 1991 roku, której całościowy kapitał był polski. Po siedmiu latach działalności firmę przejęła Grupa Poczty Szwedzkiej. Ten krok pozwolił firmie nabrać wiatru w żagle i zapoczątkował jej dynamiczny rozwój. Od roku 2002 firma jest członkiem DPD co umożliwiło firmie dostęp do ponad 30 krajów Europy. W tym samym roku firma wykupiła całościowe udziały w Air Cargo Poland przez co w oferta DPD znacznie się rozrosła.

Gałęziami działalności, które zaczęły funkcjonować stały się: usługi celne i spedycyjne, w tym lotnicze, morskie oraz naziemne. W roku 2004 firmę w całości przeją francuski GeoPost, którego właściciele jest poczta francuska La Poste. Rok 2007 to krystalizacji dawnego Masterlinka w DPD Polska Sp. z o.o.

Pod francuskimi skrzydłami firma nabrała rozpędu i w latach 2006-2012 zanotowała ogromny rozwój, które przykładem jest powstanie Centralnej Sortowni DPD w Strykowie. W 2014 roku DPD stała się liderem na krajowym rynku. Obrót spółki już wtedy przekraczał 1 mld złotych rocznie. W 2015 roku DPD ujednoliciła identyfikację tworzą DPDgroup. Ten sam rok przyniósł finalizację połączenia DPD z firmą Siódemka.

 

Notowania DPD są imponujące. Na terenie Polski znajdują się dwie centralne sortwonie (Stryków, Rawa Mazowiecka) oraz cztery centra sortujące (Gdańsk, Warszawa, Poznań, Gliwice). Flota DPD w kraju, to 470 samochodów ciężarowych, które dziennie przemierzają ćwierć miliona kilometrów. Dane z roku 2015 informują, że w ciągu 12 miesięcy DPD doręczyło do klientów 95 mln paczek. Nad Wisłą DPD zatrudnia 5000 kurierów. Światowa sieć natomiast dostarcza 3 mln paczek każdego dnia i zatrudnia 46.000 pracowników w 830 oddziałach na terenie ponad 40 krajów. Łączna flota DPD to 18.000 pojazdów.

Nazwa DPD oznacza w rozwinięciu Dynamic Parcel Distribution co podkreśla prężny rozwój firmy i jej postępującą ekspansję.

Wysyłka z DPD

Priorytetem DPD jest dbałość o jakość usług. Firma wyjątkowo dobrze troszczy się o klienta. Przykładem jest strona internetowa DPD, która doskonale służy pomocą każdemu. W przypadku przygotowania paczki do wysyłki przesyłką kurierską nie każdy wie jak się do tego przygotować. Konieczne jest więc zapoznanie się z zasadami. Nie wszystkie towary mogą być przesyłane drogą kurierską. Firma DPD posiada listę rzeczy zabronionych. DPD Polska nie przyjmowane do transportu w ruchu międzynarodowym:

·         alkohol (nie chodzi tu o napoje alkoholowe)

·         amunicja

·         banderole

·         biżuteria

·         broń i jej części

·         dzieła sztuki

·         futra

·         kamienie szlachetne

·         kamizelki kuloodporne

·         karty kredytowe i płatnicze

·         metale szlachetne

·         napinacze pasów bezpieczeństwa

·         narkotyki

·         pieniądze i ekwiwalenty pieniężne

·         poduszki powietrzne

·         publikacje i materiały wizualne zabronione przez prawo (pornografia)

·         rośliny

·         skóra

·         szczątki ludzkie

·         żywność

·         inne towary zabronione przez prawo i inne regulacje

Podobnie z towarami objętymi restrykcjami w ruchu międzygranicznym. DPD szczegółowo je wymienia. Są to:

·         towary akcyzowe

·         napoje alkoholowe

·         antyki

·         farmaceutyki

·         kosmetyki

·         krew

·         lekarstwa

·         towary łatwopalne

·         wyroby tytoniowe

·         paszporty

·         próbki medyczne

·         tablice rejestracyjne

·         zegarki złote, srebrne

·         produkty pochodzenia zwierzęcego.

W przypadku towarów objętych restrykcjami trzeba dokładnie zapoznać się z limitacjami wyznaczonymi przez kraj, do którego adresowana jest przesyłka.

Poza tymi dwoma listami, DPD bez problemu dostarczy wszystko pod podany adres. Na stronie firmy znajduje się informacja jak poprawie przygotować paczkę dla kuriera. Instrukcje poprawnego pakowania są dostępne po tym adresem: https://www.dpdpickup.pl/Jak-przygotowac-paczke.

Przygotowana i prawidłowo zabezpieczona przesyłka powinna być następnie zaadresowana. Po uzupełnieniu danych należy wycenić przesyłkę i zamówić kuriera DPD. Firma oferuje dwie opcje, jedna z nich to doręczenie bezpośrednio do odbiorcy, druga, to dostarczenie przesyłki do punktu Pickup. Na terenie kraju istnieje już ponad 1300 takich punktów, które łatwo zlokalizować za pomocą strony internetowej.

Po wybraniu opcji dostawy procedura nadania paczki jest niezwykle prosta. W formularzu wprowadza się dane adresowe (kod pocztowy), podaje gabaryty przesyłki. Następny krok to wypełnienie danych odbiorcy, opisanie zawartości paczki oraz ewentualnych uwag doręczenia. DPD oferuje szeroki zakres płatności internetowych. Opłata za przesyłkę to kolejny krok. Ostatnim jest wydruk dokumentów i przekazanie ich razem z paczką kurierowi.

Zamówienie kuriera do domu lub firmy w DPD obywa się na podstawie formularza wypełnianego na stronie firmy, lub przez przesłanie formularza zamówienia drogą mailową. Istnieje również możliwość zamówienia kuriera przez telefon za pośrednictwem Contact Center pod numerami: 801 400 373 lub 22 577 55 55. Nic prostszego. Doskonałe udogodnienia można dodatkowo uzyskać poprzez portal kuriernet.pl współpracujący z DPD.

Zarówno DPD, jak i współpracująca z nim firma kuriernet.pl umożliwiają klientom cykliczną obsługę paczek. Usługa ta adresowana jest zarówno do film, sklepów internetowych, jak i klientów indywidualnych, którzy często korzystają z usług kurierskich.

Monitoring przesyłek w DPD

 

DPD idzie z duchem czasu i dbając o klienta oraz bezpieczeństwo przesyłek wprowadza najnowsze technologie. Jedną z nich jest możliwość śledzenia przesyłki. Dzięki możliwości trackingu klient o każdej porze ma dostęp do informacji gdzie znajduje się jego paczka. Jak sprawdzić dane o przesyłce? Wystarczy skorzystać z numeru listu przewozowego wpisując go w formularz dostępny na stronie internetowej firmy DPD. Przedsiębiorstwo umożliwia śledzenie kilku przesyłek naraz, dzięki czemu klient może poczuć się bezpiecznie i mieć kontrolę nad wysyłanym towarem. Pakiet monitoringu przesyłek oraz namierzania kuriera dostępny jest również przez portal kuriernet.pl ściśle współpracujący z firmą DPD. Kuriernet.pl to przystępna w obsłudze platforma pozwalająca na zarządzanie przesyłkami.

Rodzaje usług świadczonych przez DPD

DPD Polska świadczy szeroki wachlarz usług. Oferta DPD spełnia wymagania każdego klienta.

W usługach krajowych można cieszyć się jednodniowym czasem dostarczenia przesyłki. Każda z praczek ubezpieczona jest do kwoty 1000 PLN. Ubezpieczenie to zawarte jest w cenie usługi. W przypadku wysyłki towarów o większej wartości istnieje możliwość ubezpieczenia przesyłki na wyższą kwotę. W pakiecie standardowym zapewniane są dwie próby doręczenia paczki, a informację o doręczeniu dostępne są na stronie internetowej. W standardowej usłudze krajowej DPD CLASSIC, istnieje możliwość dostosowania dodatkowych opcji, takich jak: skorzystanie z przesyłki za pobraniem (C.O.D.), zlecenia odbioru, przesyłki zwrotnej, doręczenia do rąk własnych, uzyskanie kopii dokumentu przewozowego, dostępu do awizo w formie SMS. Te technologie usprawniają kontrolę nad przesyłanym towarem.

Atrakcyjną opcją usług są krajowe usługi ekspresowe świadczone przez DPD. W przypadku wyboru tej opcji paczka jest dostarczona do godz. 9:30, 12:00, bądź o wskazanej godzinie następnego dnia. Innowacyjnym udogodnieniem jest opcja DPD City dostarczająca usługi na terenie miasta przez 7 dni w tygodniu i 24h na dobę. Kurier miejski jest idealnym rozwiązaniem dla rozwijających się przedsiębiorstw. Opcja CITY Express gwarantuje doręczenie przesyłki w ciągu 2h od momentu przyjęcia zlecenia. Możliwości DPD są praktycznie nieograniczone. Szczegółowe informacje na temat usług znajdują się pod linkiem: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Produkty-i-uslugi/Uslugi-krajowe/Ekspresowy-serwis-krajowy.

Ciekawie prezentuje się także oferta usług zagranicznych. DPD dociera do 30 krajów na terenie Europy. Czas, jaki kurierzy potrzebują na dostarczenie przesyłki pod europejskie adresy to od 2 do 5 dni. Podobnie, jak usługach krajowych, przy wysyłce paczek zagranicę w opcji DPD Classic każda z nich ubezpieczona jest do kwoty 1000 PLN. Firma umożliwia zwiększenie kwoty ubezpieczenia przesyłki.

Dla bezpieczeństwa towarów przesyłka podlega ciągłemu śledzeniu na życzenie klienta. Monitoring odbywa się poprzez stronę internetową na podstawie numeru listu przewozowego. Opcje dodatkowe proponowane przez DPD to możliwość otrzymania dowodu doręczenia paczki oraz dokumentu przewozowego. Firma realizuje także przesyłki paletowe do Litwy, Łotwy i Estoni w zaledwie 2-3 dni. Wprowadzono również międzynarodową usługę Predict informującą odbiorcę o czasie dostarczenia przesyłki. Predict dostępna jest w Belgii, Czechach, Estonii, Holandii, Irlandii, na Litwie, w Luksemburgu, na Łotwie, w Niemczech, Portugalii, na Słowacji, w Słowenii, Szwajcarii, na Węgrzech oraz w Wielkiej Brytanii.

Usługi DPD Express oraz DPD Guarantee poza powyższymi opcjami poszerzają zasięg. Dzięki nim DPD dociera do 225 krajów na całym świecie, w tym do USA.

DPD oferuje także atrakcyjny program dla firm, dostosowany do specyfiki każdej z nich, bez konieczności deklaracji liczby wysyłanych paczek. Dzięki aplikacji Webklient przedsiębiorcy posiadają pełną kontrolę nad wysyłanym towarem, cieszą się bezpośrednim kontaktem z klientem oraz swobodnie ustalają szczegóły dostarczenia paczek. Ten pakiet usług uczynił z DPD firmę atrakcyjną w prężenie rozwijającym się rynku e-commerce.

Cennik kurierski DPD

 

Szeroka gama usług zdawałaby się być niezwykle kosztowną. Ile to tak naprawdę kosztuje w DPD? Okazuje się, że ceny są równie atrakcyjne, jak same usługi. Proste obliczanie wartości przesyłki odbywa się w elektronicznym formularzu dostępnym na stronie internetowej DPD. Po wpisaniu wymiarów, wagi paczki oraz adresu nadania wraz z adresem dostarczenia uzyskujemy cenę. Oferta DPD jest pod względem cenowym niezwykle konkurencyjna. Szczegółowy i najbardziej aktualny cennik usług kurierskich krajowych znajduje się pod adresem: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Produkty-i-uslugi/Uslugi-krajowe/Cennik. Z kosztami usług międzynarodowych zapoznać się można tutaj: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Produkty-i-uslugi/Uslugi-miedzynarodowe/Cennik.

DPD najtaniej z KurierNet!

Niskie opłaty za przesyłkę mogą być jeszcze bardziej konkurencyjne poprzez portal kuriernet.pl, który współpracuje z DPD. Z kuriernet.pl istnieje możliwość wysłania najtańszej przesyłki z zachowaniem bezpieczeństwa i pełnego profesjonalizmu gwarantowanego przez firmę kurierską. Do tego firma oferuje pełen zakres od wyceny przesyłki, zamówienia kuriera, po pełny monitoring paczek.

Kontakty i godziny pracy wybranych oddziałów DPD

W przypadku niedostarczenia paczki z powodu nieobecności odbiorcy pod adresem warto skontaktować się z działem obsługi klienta DPD lub bezpośrednio z oddziałem w celu ustalenia szczegółów odbioru przesyłki. Dział obsługi klienta DPD dostępny jest pod numerem telefonu: +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. Telefoniczna Obsługa Klienta w Contact Center DPD Polska (Infolinia) czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.

Dane kontaktowe wybranych działów DPD na terenie kraju:

MIASTO

ADRES

GODZINY OTWARCIA

KONTAKT

Białystok

DPD Polska Sp. z o.o.

Przędzalniana 29, 15-688 Białystok

Pn - Pt: 09:00 - 17:00

Sob: 10:00 - 13:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Bydgoszcz

DPD Polska Sp. z o.o.

Ołowiana 18, 85-461 Bydgoszcz

Pn - Pt: 10:00 - 18:00

Sob: 10:00 - 14:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Częstochowa

DPD Polska Sp. z o.o.

Hantkego 8, 42-202 Częstochowa

Pn - Pt: 09:00 - 18:00

Sob: 09:00 - 14:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Gdańsk

DPD Polska Sp. z o.o.

Starowiejska 33, 80-180 Kowale

Pn - Pt: 10:00 - 17:00

Sob: 10:00 - 13:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Katowice

DPD Polska Sp. z o.o.

Bojkowska 65, 44-141 Gliwice

Pn - Pt: 09:00 - 18:00

Sob: 09:00 - 14:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Kielce

DPD Polska Sp. z o.o.

Rolna 8, 25-419 Kielce

Pn - Pt: 10:00 - 18:00

Sob: 10:00 - 14:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Kraków

DPD Polska Sp. z o.o.

Płk. Dąbka 22A, 30-732 Kraków

DPD Polska Sp. z o.o.

Hałacińskiego 15, 32-050 Skawina

Pn - Pt: 10:00 - 18:00

Sob: 10:00 - 14:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Lublin

DPD Polska Sp. z o.o.

Zawieprzycka 8L, 20-228 Lublin

Pn - Pt: 09:00 - 18:00

Sob: 09:00 - 13:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Łódź

DPD Polska Sp. z o.o.

Wodna 38a, 95-010 Stryków

Pn - Pt: 08:00 - 18:30

Sob: 08:00 - 14:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Poznań

DPD Polska Sp. z o.o.

Krzysztofa Kolumba 12, 62-052 Komorniki

Pn - Pt: 09:00 - 18:00

Sob: 09:00 - 14:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Radom

DPD Polska Sp. z o.o.

Samorządowa 8, 26-600 Radom

Pn - Pt: 09:00 - 17:30

Sob: 09:00 - 13:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Sosnowiec

DPD Polska Sp. z o.o.

Inwestycyjna 8, 41-208 Sosnowiec

Pn - Pt: 09:00 - 18:00

Sob: 09:00 - 14:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Szczecin

DPD Polska Sp. z o.o.

Stobno 74, 72-002 Dołuje

Pn - Pt: 10:00 - 17:00

Sob: 10:00 - 13:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Toruń

DPD Polska Sp. z o.o.

Polna 125, 87-100 Toruń

DPD Polska Sp. z o.o.

Płaska 36, 87-100 Toruń

Pn - Pt: 09:00 - 18:00

Sob: 09:00 - 14:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Warszawa

DPD Polska Sp. z o.o.

Mineralna 15 (w soboty wjazd od ul. Szyszkowej), 02-274 Warszawa

DPD Polska Sp. z o.o.

Daniszewska 14, 03-230 Warszawa

DPD Polska Sp. z o.o.

Groblowa 4, 05-804 Pruszków

DPD Polska Sp. z o.o.

Matuszewska 14, 03-876 Warszawa

Pn - Pt: 09:00 - 19:00

Sob: 09:00 - 14:00

Pn - Pt: 09:00 - 18:00

Sob: 10:00 - 14:00

Pn - Pt: 09:00 - 18:00

Sob: 10:00 - 14:00

Pn - Pt: 08:00 - 20:00

Sob: 09:00 - 14:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Wrocław

DPD Polska Sp. z o.o.

Bierutowska 81, 51-317 Wrocław

Pn - Pt: 09:00 - 18:00

Sob: 09:00 - 14:00

Tel: 22 577 55 55

cc@dpd.com.pl

Regulamin DPD

Usługi świadczone przez DPD są określane przez szczegółowe regulaminy. DPD zapewnia najwyższą jakość, bezpieczeństwo i profesjonalizm w transporcie i dostarczaniu przesyłek. Wszystkie informacje dotyczące regulaminów DPD znajdują się na stronie firmy (https://www.dpd.com.pl/regulaminy).

Praca jako kurier w DPD

{zarobki, informacje, kurier}

Filarem każdej firmy kurierskiej są zatrudnieni kurierzy. Na stronie DPD dostępny jest formularz, który może wypełnić każda osoba chcąca dołączyć do zespołu tej prężnie rozwijającej się firmy. Przedsiębiorstwo stale poszukuje nowych pracowników, a to za sprawą swojej postępującej ekspansji na rynkach lokalnych, europejskich i światowych. Firma oferuje atrakcyjne warunki współpracy, a jako lider na rynku kurierskim zapewnia specjalistyczne szkolenia, nieustanny rozwój i atrakcyjne zarobki. Kurierzy w DPD zatrudnieni są na podstawie klarownej umowy o pracę. Dla swoich kurierów firma zapewnia stałe zatrudnienie z gwarancją codziennych odbiorów kurierskich, ilością paczek do doręczenia oraz określonym stałym obszarem pracy. Stawki za doręczenie, odbiór oraz wagę paczek są bardzo atrakcyjne. Do tego kurierzy wiedzą za na co pracują, gdyż zarobki uwarunkowane są od ilości doręczonych i odebranych przesyłek. DPD wychodzi również z dedykowanym programem dla nowych kurierów pod nazwą Gwarantowana „5”. W programie firma gwarantuje minimalny obrót miesięczny w wysokości 5000 PLN dla każdego kuriera.

Opinie o kurierach DPD

Pozycja lidera na krajowym rynku uzyskiwana jest nie tylko na podstawie dziennej statystyki dostarczania przesyłek, ale sprawnej, profesjonalnej i przyjaznej klientowi obsłudze. W DPD kładziony jest szczególny nacisk na kontakcie kurierów bezpośrednio z klientami. Rewolucja jaka dokonuje się w firmie, jak i jej ekspansja to efekt dobrego kontaktu na linii kurier-nadawca/odbiorca. Kurierzy DPD to rzeczowi pracownicy, bardzo kontaktowi i niesprawiający problemów. Wysoki wskaźnik pozytywnych opinii na portalach gromadzących te informacje zdecydowanie to potwierdza. Przekłada się to na liczbę klientów i poszerzany zasięg usług.

Gabaryty przesyłek – jakie rozmiary i wagę można wysłać DPD?

Spełnianie wymagań klienta to główne zadanie DPD. Firma obsługuje praktycznie każdy możliwy gabaryt przesyłanego w paczce towaru. By ułatwić klientowi wybór formy przesyłki, DPD dokonało kategoryzacji paczek ze względu na rozmiar ciężar.

Standardowa paczka krajowa, jak i paczka międzynarodowa w serwisie DPD Classic nie może przekraczać wagi 31.5 kg. Jej maksymalna długość wynosi 175 cm (najdłuższy bok), natomiast suma wysokości, szerokości i długości nie mogą przekroczyć granicy 300 cm. Dodatkowo paczka ma mieć kształt prostopadłościanu. W usłudze międzynarodowej DPD Express przesyłka nie może przekroczyć wagi 30 kg. Dane co do wielkości są identyczne.

Są to informacje dla podstawowych gabarytów paczek standardowych. DPD określa również warunki wysyłki paczek niestandardowych. Informacje te dostępne są pod linkiem: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Wysylka/Sposob-wysylki/Wymagania-dotyczace-parametrow-przesylek.

Jeśli paczka przekracza wyznaczone gabaryty firma nalicza dodatkowe opłaty związane z przekroczeniem parametrów. Na stronie www DPD dostępny jest przyjazny kalkulator pozwalający dokonać dokładnych wyliczeń dotyczących gabarytów przesyłki.

Co wyróżnia DPD od innych firm kurierskich?

DPD to godna zaufania firma. Doskonale zna ona specyfikę polskiego rynku. Wyróżniające spośród innych firm kurierskich jest jej podejście do klienta oraz elastyczność. Niezwykle ważnym atutem firmy są konkurencyjne stawki przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa transportowanych towarów, terminowości i dbania o zadowolenie nadawców i odbiorców.

DPD - FAQ (Najczęściej zadawane pytania)

Ile razy kurier próbuje dostarczyć przesyłkę DPD?

W usłudze DPD Classic gwarantowane są dwie próby dostarczenia przesyłki do odbiorcy pod wyznaczony na paczce adres.

Czy kurier DPD dzwoni przed doręczeniem?

Kurierzy DPD kontaktują się zwykle z odbiorcą przed dostarczeniem przesyłki. Wysyłany jest Awizo SMS o zamiarze dostarczenia przesyłki pod wyznaczony adres. Indywidualne podejście DPD do klienta gwarantuje dobry kontakt z kurierem i bezproblemowe umówienie się na odbiór przesyłki. Warto nadmienić, że kurierzy nie mają jednak obowiązku kontaktowania się z klientem.

Czy dostarczane są przesyłki kurierskie w soboty?

Dostarczenie przesyłek przez DPD w soboty odbywa się na podstawie specjalnej usługi. Usługa ta polega na nadaniu i/lub doręczeniu przesyłki w sobotę w godzinach 8:00 – 17:00. Usługa możliwa jest w realizacji tylko w przypadku nadania w ostatni, poprzedzający sobotę dzień roboczy.

Czas przesyłki – od czego zależy

Standardowo przesyłki przez DPD są dostarczane na terenie kraju w ciągu jedne dnia. Na terenie Europy w ciągu 2-5 dni. Czas dostarczenia przesyłki może się wiązać z wyborem usługi świadczonej przez DPD.

Czy można otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić zawartość?

DPD Polska umożliwia weryfikację przesyłki przed jej przyjęciem.

Czy można odebrać przesyłkę w punkcie?

Tak. Przesyłki transportowane przez firmę kurierską DPD mogą być odbierane w zlokalizowanych na terenie całego kraju ponad 1300 punktach Pickup. Do lokalizacji punktów Pickup dostępna jest specjalna zakładka na stronie internetowej DPD.

Dlaczego warto wysyłać przesyłki DPD z kuriernet.pl?

Kuriernet.pl współpracuje z firmą DPD. Poprzez portal można wysyłać nieograniczoną ilość przesyłek bez zawierania umów z firmą kurierską. Wszystkie formalność są przeprowadzane przez kuriernet.pl. Do tego firma kuriernet.pl oferuje jeszcze bardziej atrakcyjne ceny na usługi DPD. Gwarantuje też monitorowanie przesyłek, pełną kontrolę nad wysyłanym towarem oraz pomoc w obsłudze spedycji.

Umowy z kuriernet / DPD?

Korzystanie z usług kuriernet.pl odbywa się na podstawie logowania do serwisu i akceptacji regulaminów. Akceptacja regulaminu i zalogowanie się do serwisu jest równoznaczne z zawarciem umowy na świadczenie usług.

Co robić gdy kurier nie dzwonił, nie przyjechał?

W przypadku nie zjawienia się kuriera lub braku kontaktu z nim warto jest sprawdzić status przesyłki lub skontaktować się z biurem obsługi klienta DPD.

Co się dzieje gdy kurier nie zastał nikogo w domu?

W przypadku nie zastania odbiorcy w formularzu śledzenia paczki pojawi się informacja o nieudanej próbie dostarczenia przesyłki. Wtedy też konieczny jest kontakt z lokalnym oddziałem DPD w celu ustalenia kolejnego terminu dostawy paczki. W usłudze gwarantowane są dwie próby dostarczenia przesyłki. Po dwóch nieudanych próbach paczka czeka na osobisty odbiór w lokalnym dziale DPD. Po trzech dnia od nieodebrania wraca do nadawcy.

Jak sprawdzić czy kurier który przyjechał jest prawdziwy?

Przy nadawaniu oraz odbiorze przesyłek konieczne jest zachowanie szczególnej ostrożności. W celu wersyfikacji kuriera można poprosić go o dokument tożsamości. Przy zamówieniu kuriera warto zapytać o numer kuriera, który będzie odbierał paczkę. Pojawienie się kuriera można również weryfikować na podstawie monitoringu przesyłki.

Czy można u kuriera zapłacić karta płatnicza?

Tak. DPD Polska jest pierwszą firmą kurierską na terenie kraju, która obsługuje płatności kartami płątniczymi.

Jak złożyć reklamację w DPD Polska?

Reklamację w firmie DPD Polska można składać w formie elektronicznej za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej DPD (https://zgloszenia.dpd.com.pl/noPortalMenu/showComplaintForm.action), lub w formie papierowej na adres DPD Polska Sp. z o.o. Dział Reklamacji, ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa. Do reklamacji konieczne jest dołączenie niezbędnych dokumentów wymienionych w formularzu reklamacyjnym.

Praca kuriera w święta, dni wolne od pracy, Sylwestra?

DPD w jednej ze swoich ekskluzywnych usług oferuje dostarczanie przesyłek 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. Standardowe usługi są obsługiwane w dni robocze w godz. 8-18.

Który kurier jest lepszy? {dpd, siódemka, ups, gls}

Pośród konkurencji kurierzy DPD plasują się na czołowych miejsca wyprzedzając kurierów z GLS, UPS. Dodatkowym atutem są atrakcyjne ceny za przesyłki w DPD Polska.

Kuriernet_maksymalne_wymiary Kuriernet - jak obniżyć koszty paczek? Kuriernet - Towary wyłączone Kuriernet - Przesyłki lotnicze Kuriernet - Duże gabaryty
Import

Rzetelna_firma

Infolinia:
0­-22­-266­-86­-32


biuro@kuriernet.pl

Skontaktuj się
z Nami!

Partnerzy:

Glslogo_0x50 Logodpd_0x50 Logokex_0x50 Logoups_0x50 Glslogo_0x50 Logodpd_0x50 Logokex_0x50 Logoups_0x50 Glslogo_0x50 KURIERNET_logo_kolor_0x50 Logokex_0x50
Kuriernet.pl ul. Mostowa 77, 05-200 Czarna tel. 22 266 86 32 , email: