Przypomnienie hasła    Nie masz jeszcze konta?    Zarejestruj się

Dla naszych Klientów wysłaliśmy już ponad 750 000 przesyłek.  Dołącz do nas. Infolinia: 0 -22 266-86-32 email: biuro@kuriernet.pl

Top_button0 Top_button1 Top_button2
Monitoruj:

Dane kontaktowe:

 

 

 email: biuro@kuriernet.pl

 tel. 0-22 266 86 32

fax. 0-22 266 86 33

Jesteśmy do waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9.00 do 16.00

 

 

UWAGA:

Nie przyjmujemy paczek w naszym biurze, prosimy o składanie zleceń poprzez stronę www.kuriernet.pl

 

 

Dane rejestrowe:

KurierNet

 

NIP: 825-183-24-75

Numer rachunku bankowego: 22 1140 2017 0000 4202 0997 0981

Wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Wołomin pod nr 14831.

 

 

Formularz kontaktowy













HANDEL XXI WIEKU - EKSPANSJA E-COMMERCE

handel XXI wieku

E-commerce


Rozwój technologii, a w szczególności technologii informatycznych, sprawia, że wiele dziedzin aktywności człowieka przenoszonych jest, z mniejszym lub większym sukcesem, w świat wirtualny. Jedną z aktywności ludzkiej, która w cyberprzestrzeni od wielu lat notuje coraz większą ekspansję, jest handel. Handel elektroniczny, znany jest również pod nazwą e-handel.

Jednakże najbardziej popularnym określeniem handlu elektronicznego jest angielska wersja - e-commerce (z ang. e-handel) ukuta w 1997 roku przez IBM. Najbardziej rozpowszechnionym rodzajem e-handlu są sklepy internetowe.


Definicja e-commerce / Platformy e-commerce


E-commerce to sposób wymiany dóbr wykorzystujący urządzenia elektroniczne. Wszystkie transakcje pomiędzy sprzedającym a kupującym odbywają w sieciach opartych na protokole IP. Za pośrednictwem e-handlu można nabywać zarówno usługi, jak i wszelakie towary. Zamówienie ich odbywa się on-line. Wszystkie inne czynności, jak dostawa lub płatności mogą być realizowane poza systemem elektronicznym.

Do działania e-commerce wymagana jest odpowiednia platforma. Wiele sklepów internetowych decyduje się na skorzystanie z gotowych już platform e-commerce. Na terenie Polski dostępnych jest ich kilkadziesiąt. Platformy e-commerce to dedykowane oprogramowania dla sklepów internetowych. Często wybór platformy decyduje o sukcesie sklepu.

Pośród platform istnieją rozwinięte oprogramowania płatne, które dają bardzo duże możliwości sprzedawcom. Dostępne są także platformy darmowe, których użytkowanie cechują pewne ograniczenia.


Wyróżnia się dwa rodzaje platform e-commerce:

  • platformy dedykowane będące specjalnym oprogramowaniem idealnie dostosowanym do wymagań klienta i zostało napisane pod usługę. Daje ono nieograniczone możliwości korzystania oraz rozbudowy systemu;

  • oprogramowanie pudełkowe, w których wyróżniamy oprogramowanie pudełkowe darmowe, oprogramowanie pudełkowe płatne oraz oprogramowanie pudełkowe w formie dzierżawy. Wadą oprogramowań pudełkowych jest ich zamknięta struktura, jednakże w większości przypadków są one w 100% wystarczające i zapewniają dostęp do wszystkich tych opcji, które konieczne są do prowadzenia sklepu internetowego.

Jak działa e-commerce?


e-commerce

W handlu internetowym wyróżniane są jego trzy typy:

- bezpośredni - direct e-commerce - wszystkie działania, łącznie z dostarczeniem usługi, odbywają się poprzez sieć

  • pośredni - indirect e-commerce - poszukiwanie, zamówienie i zakup towaru

  • odbywa się w sieci, natomiast dostarczenie jest realizowane drogą tradycyjną

  • hybrydowy - hybridal e-commerce - polega on na czasowym zastępowaniu procedur elektronicznych, procedurami tradycyjnymi.

    Do korzystania z usług branży e-commerce wystarczy komputer, smartfon lub tablet z dostępem do internetu. Szeroka dostępność towarów oferowanych przez handel internetowy generuje nieograniczone możliwości, czego efektem jest niezwykle dynamiczny rozwój e-handlu.

Branża e-commerce


Handel internetowy to określone systemy działania w sieci internetowej. Odpowiednią charakterystykę działalności branży e-commerce przedstawia rozróżnienie, które dokonane zostało z uwagi na podmioty biorące udział w wymianie handlowej w cyberprzestrzeni. Rozróżnienie to przedstawia się następująco:

  • B2B (z ang. business-to-business) - wymiana handlowa pomiędzy przedsiębiorstwami;

  • B2C (z ang. business-to-consumer) - wymiana handlowa pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Ten rodzaj jest niezwykle popularny, gdyż obejmuje sprzedaż detaliczną w internecie. Do rodzaju B2C należą wszystkie sklepy internetowe oraz popularne aukcje w sieci;

  • C2C (z ang. consumer-to-consumer) - w tym wypadku konsument występuje niekiedy w roli sprzedawcy, co również stało się bardzo nośne w internecie, szczególnie ze względu na istniejące na stronach www portale aukcyjne;

  • C2B (z ang. consumer-to-business) - wymiana handlowa pomiędzy konsumentem i przedsiębiorstwem.

    Branża e-commerce zapewnia wiele korzyści zarówno przedsiębiorcom, jak i klientom. Dzięki handlowi internetowemu klient ma dostęp do nieograniczonej liczby towarów. Poprzez internet może swobodnie dokonać wyboru, nie jest ograniczony ani czasem, ani miejscem.

    Oferty w sieci są ciągle aktualizowane, przez co klient ma dostęp do najnowszych towarów, które spokojnie może porównywać, żeby zdecydować o odpowiednim dla siebie, spełniającym jego oczekiwania asortymencie. Rynek e-handlu to także możliwość zdrowej i nieograniczonej konkurencji, a także dostępu do atrakcyjnych cen. System ten nie pozostaje również bez wad, choć tych jest znacznie mniej, niż zalet.

Kluczowy obszar – wysyłka i kurierzy!


Branża e-commerce napędza także inne rynki. Jednym z nich jest kluczowy obszar, bez którego handel internetowy nie mógłby sprawnie funkcjonować. Tym obszarem jest system wysyłki i dostarczania towarów realizowany przez firmy kurierskie.

Na terenie Polski poczta nie ma już monopolu na dostawę przesyłek. W kraju istnieje kilka wielkich przedsiębiorstw zajmujących się transportem i dostawą towarów. Kurierzy to dziś nieodłączny i niezwykle istotny element prawidłowego działania handlu internetowego. Zaczynając swoją aktywność w tej dziedzinie konieczny jest odpowiedni wybór firmy, która będzie realizowała dostawy towarów.


Logistyka z KurierNet


Oferta firm kurierskich działających na terenie Polski jest bardzo bogata. Każda z nich ma swoje słabsze i mocniejsze strony. Otwierając sklep internetowy trzeba zastanowić się nad wyborem firmy realizującej przesyłki kurierskie i szczegółowo zapoznać się z proponowaną ofertą. Dla przedsiębiorców, którzy sprawy logistyczne wolą powierzyć specjalistom, ale nie chcą penetrować szerokich ofert firm kurierskich, idealnym rozwiązaniem jest działalność logistyczna oferowana przez kuriernet.pl.

Firma ściśle współpracuje z największymi i kluczowymi przedsiębiorstwami kurierskimi w kraju, gwarantującymi nieograniczony dostęp na całym globie. Kuriernet.pl to usługi świadczone przez UPS, DPD, K-EX / GEIS oraz GLS. Dzięki umowie z kuriernet.pl cała logistyka zostanie prowadzona przez specjalistów. Panel klienta dostępny na stronie internetowej pozwala na pełną kontrolę nad wysyłkami. Dzięki firmie kuriernet.pl ciężar obsługi wysyłek zostaje przeniesiony na godnych zaufania profesjonalistów, którzy korzystają z serwisu największych dostawców.


Rozwiązania dla sklepów internetowych i allegro


zakupy przez internet

Kuriernet.pl oferuje specjalne opcje dla sklepów internetowych oraz użytkowników korzystających z największego portalu aukcyjnego w kraju, jakim jest allegro.pl. Firma kuriernet.pl ma świadomość ekspansji i wagi rynku e-commerce oraz jego trzonu, jakim są przesyłki kurierskie.

Dzięki portalowi można być pewnym, że przesyłka zostanie szybko i bezpiecznie dostarczona pod wyznaczony adres, a to dzięki współpracy z kluczowymi firmami kurierskimi będącymi potentatami na rynku światowym. Dzięki partnerskiej współpracy również koszta wysyłki są jeszcze bardziej atrakcyjne niż bezpośrednio w ofercie dostawców.


Młode firmy – jak taniej wysyłać kurierem?


Kuriernet.pl wspiera swoimi działaniami młode firmy. Rozumiejąc realia, z jakimi muszą zmierzyć się młodzi przedsiębiorcy, firma oferuje specjalny pakiet usług dla młodych firm. Jak skorzystać z tej atrakcyjnej opcji? Jeśli przedsiębiorstwo ma staż nie dłuższy niż sześć miesięcy wystarczy przesłać dokumenty potwierdzające założenie firmy do kuriernet.pl. Wtedy też firma oferuje młodym przedsiębiorcom specjalny abonament biznesowy na okres 90 dni. Dzięki tej opcji nie trzeba martwić się deklaracją ilości przesyłek kurierskich, do tego korzystając z najbardziej atrakcyjnych cen za usługi firm kurierskich cieszących się bezpieczeństwem i gwarancją dostawy paczek do każdego miejsca na globie. Dzięki kuriernet.pl młode firmy mają dostęp do usług UPS, DPD, K-EX / GEIS oraz GLS.


Zalety korzystania z kuriernet.pl


Oferta kuriernet.pl zapewnia rozwój firmie korzystającej z jej usług oraz pozwala na przeprowadzenie najbardziej skomplikowanych operacji logistycznych związanych z wysyłką towaru gwarantując dostęp do serwisu najważniejszych firm kurierskich. Kuriernet.pl nie wymaga podpisywania umowy. Wystarczy zalogować się do systemu, by w tym samym czasie uzyskać możliwość wykonywania wszystkich operacji logistycznych zapewnianych przez firmy kurierskie. Poprzez portal klient może zarządzać usługami o każdym czasie i z każdego miejsca na świecie.

Spośród wielu wariantów na portalu kuriernet.pl można korzystać, np. z książki adresowej, historii dostaw, monitoringu i trackingu przesyłek. System przygotowuje także listy przewozowe. Poprzez panel uzyskuje się dostęp do bardzo atrakcyjnych form wysyłki oraz opłat za nie, a to dzięki partnerstwu z UPS, DPD, K-EX / GEIS oraz GLS. Kuriernet.pl gwarantuje również pełne bezpieczeństwo danych oraz systemu płatności dzięki zastosowaniu najnowszych technologii szyfrowania. Kuriernet.pl to idealny partner dla przedsiębiorców oraz klientów indywidualnych działających w branży e-commerce.

Kuriernet_maksymalne_wymiary Kuriernet - jak obniżyć koszty paczek? Kuriernet - Towary wyłączone Kuriernet - Przesyłki lotnicze Kuriernet - Duże gabaryty
Import

Rzetelna_firma

Infolinia:
0­-22­-266­-86­-32


biuro@kuriernet.pl

Skontaktuj się
z Nami!

Partnerzy:

Glslogo_0x50 Logodpd_0x50 Logokex_0x50 Logoups_0x50 Glslogo_0x50 Logodpd_0x50 Logokex_0x50 Logoups_0x50 Glslogo_0x50 KURIERNET_logo_kolor_0x50 Logokex_0x50
Kuriernet.pl ul. Mostowa 77, 05-200 Czarna tel. 22 266 86 32 , email: