Logo alsendo
Mamy przyjemność poinformować, że Alsendo sp. z o. o. nabyła prawa do serwisu internetowego KurierNet. W związku z powyższym z dniem 1 lipca 2024 r. administratorem danych osobowych zostanie Alsendo, a klienci biznesowi otrzymają dostęp do nowej platformy logistycznej. Więcej informacji opublikujemy po dniu 1 lipca. Zachęcamy do śledzenia korespondencji mailowej oraz zakładki Aktualności.
Logo kuriernet
CennikŚledzenie paczkiKontaktZamów kuriera Zaloguj Załóż konto

Przerwa serwisowa INPOST 11-12.11.2022, w godzinach 18:00-05:00.

24-10-2022
Drogi Kliencie,


informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo i niezawodność naszych systemów informatycznych w terminie 11-12.11.2022, w godzinach 18:00-05:00 (11 godzin) planujemy prace serwisowe.

Jednocześnie zaznaczamy, że wspomniana przerwa serwisowa nie wpłynie na możliwość odbioru paczek z urządzeń Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru oraz kodu QR. Natomiast zdalne otwarcie skrytki za pomocą aplikacji InPost Mobile nie będzie możliwe.

Usługa Paczka w Weekend, z powodu święta w dniu 11.11.2022, będzie w tym okresie niedostępna.

Poniżej przedstawiamy szczegółowy zakres przerwy serwisowej, prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższą listą:

Będzie działać:
  • Termin ważności odbioru dla paczek umieszczonych w urządzeniach Paczkomat® zostanie wydłużony o czas przerwy serwisowej;
  • Termin ważności kodu zwrotu zostanie wydłużony o czas okna serwisowego;
  • Będzie możliwy odbiór paczek umieszczonych w urządzeniach Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru oraz kodu QR;
  • Będzie możliwe wybranie urządzenia Paczkomat® jako opcji dostawy i spośród listy urządzeń dostępnych na wyświetlanej mapie;
  • Będzie działać usługa InPost Lodówkomat.

Nie będzie działać:
  • Nie będzie możliwy zdalny odbiór paczek umieszczonych w urządzeniach Paczkomat® przy użyciu aplikacji InPost Mobile;
  • Nie będzie możliwe generowanie etykiet, tworzenie i opłacanie przesyłek, umieszczanie ich w urządzeniach Paczkomat® w oparciu o następujące usługi: ShipX, Szybkie Nadania, Szybkie Zwroty, aplikacja InPost Mobile oraz Manager Paczek;
  • Nie będzie możliwe tworzenie przesyłek dla urządzeń Paczkomat® i Punktów Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt) oraz przesyłek kurierskich;
  • Nie będzie możliwe nadawanie oraz umieszczanie paczek w urządzeniach Paczkomat®;
  • Nie będzie możliwe generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
  • Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail/Push do Klientów/Odbiorców dotyczące m.in. kodów odbioru czy statusów przesyłek;
  • W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane na stronie www, w aplikacji mobilnej InPost Mobile oraz na platformie WebTrucker;
  • Nie będzie możliwe opłacanie paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz Blik;
  • Nie będzie możliwe przekierowywanie przesyłek;
  • Nie będzie możliwe tworzenie paczek za pomocą usługi xFile (Klienci Offline);
  • Nie będzie możliwe generowanie raportów z QlikView.

Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Dziękujemy za wyrozumiałość.

Z pozdrowieniami,
Zespół InPost
Powrót
Logo kuriernet

Made with by
Firma
  • Kontakt z serwisem
  • Kuriernet Dane kontaktowe
  • DHL dane kontaktowe
  • DPD dane kontaktowe
  • UPS dane kontaktowe
  • Hellman dane kontaktowe
  • GLS dane kontaktowe
  • Inpost , Inpost Paczkomaty dane kontaktowe
  • Regulamin
  • Konsumencki Lider Jakości
OBSŁUGA
  • Cennik
  • Obniż ceny przesyłek
  • Konto Skarbonka
  • Program Partnerski
  • Narzędzia Partnerów B2B
  • Duże Gabaryty - Wyceń
  • FAQ
  • Punkty nadania paczek
  • Zasady pakowania
  • Paczki na Ukrainę
Informacje i Porady
  • Aktualności
  • BLOG Kuriernet
  • Centrum Informacji
  • Transport paletowy Europa
  • Kurier nie odbiera paczki
  • Terminy dostaw
  • Protokół Szkody
  • Gwarantowane Terminy Doręczeń
  • Paczki do Niemiec