Logo kuriernet
CennikŚledzenie paczkiKontaktZamów kuriera Zaloguj Załóż konto

Envelo Poczta Polska

Envelo- Poczta Polska w pogodni za konkurencją

 

Aplikacje mobilne stały się pewnego rodzaju standardem. Na początku obecnego stulecia mało kto wyobrażał sobie codzienność bez komputera stacjonarnego, następnie laptopa a teraz bez smartfona. Portal Kuriernet.pl wiele razy wskazywał na liczne aplikacje mobilne firm kurierskich. Dają one liczne możliwości. Ciekawe jest to, że obecnie bez udziału komputera możliwe jest zamówienie przesyłki, sprawdzenie jej statusu a nawet zmiana terminu odbioru. Tak, to wszystko możemy zrobić idąc na spacer, jadąc tramwajem a nawet leżąc wygodnie w łóżku.

 

Spośród wielu firm, które są partnerami portalu Kuriernet.pl w zakresie tanich przesyłek kurierskich, nadań paletowych oraz przesyłek dłużycowych, jedynym publicznym przedsiębiorcą jest Poczta Polska. Jedynie tytułem przypomnienia należy wskazać, że początki spółki datuje się na 1558 rok. Wracając jednak do czasów nam znanych, warto zauważyć, że przez długie lata był to jedyny podmiot, który profesjonalnie zajmował się szeroko pojętymi przesyłkami.

 

Wielu klientów zarzuca Poczcie Polskiej pozostawanie za innymi firmami, a także fakt, iż terminowość nie jest największą zaletą usług publicznej spółki. Kuriernet.pl staje jak zawsze w obronie swoich partnerów. Zwróćmy uwagę na to, że firma ma jedną z najbogatszych ofert na rynku, posiada najwięcej oddziałów i obsługuje największą liczbę przesyłek rocznie. Czy to wszystko? Oczywiście, że nie. Poczta Polska wchodzi wielkimi krokami w wirtualny świat poprzez nową aplikację mobilną.

 

Envelo

Co możemy zrobić dzięki aplikacji mobilnej? Właściwie wszystko. Dodatkowo otrzymujemy panel do zarządzania przesyłkami. Zacznijmy od początki. Program będzie obsługiwany zarówno na platformie Android w SklepiePlay jak i na oprogramowaniu firmy Apple. Będzie ona w pełni bezpłatna i nie wymaga nadmiernej ilości pamięci urządzenia.

 

 

 

 

 


Logo envelo


Logotyp aplikacji Envelo



Logo aplikacji to czerwony kwadrat nawiązujący do barwy tła Poczty Polskiej, napis „envelo” oraz grafika otwartej koperty. Można uznać, że jest to otwarty list. Bardziej wnikliwy obserwator uzna jednak, że jest to nawiązanie do popularnych programów obsługujących maile.

 

Obecnie aplikacja daje możliwość wyszukiwania przesyłki (śledzenia), sprawdzenia kodu pocztowego, odszukania placówki czy skrzynki nadawczej. Tak, ku zaskoczeniu wielu osób, nadal w naszym kraju jest sporo czerwonych skrzynek pocztowych. Taka funkcjonalność wydaje się być bardzo dobra ale nieco okrojona.

 

 

 

 


Envelo widok apolikacji












Jak wspomnieliśmy, idą zmiany i to na dobre. Już niebawem, dzięki dobrze znanej aplikacji envelo będzie można nie tylko stwierdzić „tu i teraz” gdzie jest nasza przesyłka ale również ją nadać, zmienić czas odbioru, sprawdzić status pobrania i wiele innych.

 

„Zdecydowaliśmy się na zmiany w aplikacji, ponieważ chcemy aby Poczta Polska nie kojarzyła się jedynie z rozwiązaniami lat 90-ch. Ważne jest dla nas by obok popularnych aplikacji na smartfonie klienta, pojawiła się również nasza. Wiemy jednak, że oferowanie wyszukiwania przesyłki, kodów pocztowych czy skrzynek to propozycja, która w małym stopniu wpisuje się we współczesne trendy”- dyrektor projektów Poczty Polskiej.

 

Dodatkowo, Poczta Polska zapowiada wprowadzenie nowych rozwiązań związanych z obsługą firm i ich działalności internetowej. Spółka chce być partnerem logistycznym, który w odpowiedni sposób zorganizuje cały proces wysyłki. Jest to związane z bardzo dynamicznym rozwojem rynku e-commerce.

 

Ważne jest również to, że firma chce stopniowo odchodzić od klasycznych znaczków pocztowych. Właśnie dlatego aplikacja mobilna w swojej nowej wersji będzie oferowała możliwość opłacenia przesyłki zdalnie. Jest to wyjątkowo dobra wiadomość dla tych wszystkich podmiotów, które wysyłając bardzo dużą liczbę listów i mierzą się z problemem stania w kolejce. Dodatkowo, zapowiedziano tak zwany dziennik nadawczy. O co w nim chodzi? Właściwie to rozwiązanie z którego korzystają głównie firmy, które mają konieczność posiadania potwierdzenia nadania. Dotychczas musiały się posługiwać albo książką wysyłkową albo tak zwanymi białymi karteczkami- potwierdzenia nadania. Przyszłość jawi się w zdecydowani jaśniejszych barwach- teraz te wszystkie informacje będą przechowywane w naszym smarfonie.

 

Przeglądając aktualne opinie na temat już funkcjonującej aplikacji można zauważyć, że często podnoszoną kwestią jest stabilność oprogramowania. Poczta Polska zapowiada nowości również w tej materii. Owszem, ryzykownym byłoby obiecywanie, że soft nie będzie narażony na awarię, jednak tworząca się kopia zapasowa danych pozwoli w łatwy sposób odzyskać wszystkie dane.

 

Portal Kuriernet.pl zachęca zatem wszystkich dotychczasowych użytkowników do tego by zaktualizowali z nowym rokiem aplikację, którą mają na swoich telefonach i zapoznali się z nowymi funkcjonalnościami. Natomiast osoby, które jeszcze nie miały przyjemności, powinny sprawdzić, jak w łatwy i przyjemny sposób zarządzać przesyłkami, zaraz po tym jak zostaną one nadane na najlepszym portalu przesyłkowym- Kuriernet.pl. Poczta Polska daje od siebie nową aplikację, a Kuriernet.pl proponuje na dobry początek 10% zniżki na przesyłkę. Zapraszamy!

Logo kuriernet
KurierNet © 2021

Made with by
Firma
  • Kontakt z serwisem
  • Kuriernet Dane kontaktowe
  • DHL dane kontaktowe
  • DPD dane kontaktowe
  • UPS dane kontaktowe
  • Hellman dane kontaktowe
  • GLS dane kontaktowe
  • Inpost , Inpost Paczkomaty dane kontaktowe
  • Regulamin
  • Konsumencki Lider Jakości
OBSŁUGA
  • Cennik
  • Obniż ceny przesyłek
  • Konto Skarbonka
  • Program Partnerski
  • Narzędzia Partnerów B2B
  • Duże Gabaryty - Wyceń
  • FAQ
  • Punkty nadania paczek
  • Zasady pakowania
  • Paczki na Ukrainę
Informacje i Porady
  • Aktualności
  • BLOG Kuriernet
  • Centrum Informacji
  • Transport paletowy Europa
  • Kurier nie odbiera paczki
  • Terminy dostaw
  • Protokół Szkody
  • Gwarantowane Terminy Doręczeń
  • Paczki do Niemiec
  • Oferta dla Klientów GEIS