GLS PUNKTuje

            Ostatnie lata upływają pod hasłem wydłużenia doby. Wielu młodych ludzi w pogoni za karierą i życiem towarzyskim właściwie korzysta ze swoich mieszkań tylko w celach higienicznych i sypialnianych.

 

Jak pokazują międzynarodowe trendy, taki styl życia coraz mocniej zakorzenia się w naszym życiu. W Azji powstają hotele i mieszkania kapsułowe ograniczające się właściwie nawet do 15 metrów kwadratowych.

 

Sukcesem biznesu jest podążanie z oczekiwaniami rynku. Nie jest to łatwe, ponieważ XXI wiek jest wyjątkowo dynamiczny. Wiele firm wychodzi naprzeciw ogromnej prędkości naszej egzystencji.

 

Firmy kateringowe proponują posiłki dostarczane właściwie do każdego wybranego miejsca, odzież można zamówić siedząc przed komputerem, a przymierzenie obuwia jest możliwe dzięki podaniu kilku wymiarów naszej stopy. A jak z taką sytuacją radzą sobie firmy kurierskie?

 

Kurierski zawrót głowy

            Określenie „kurierski zawrót głowy” wydaje się tutaj bardzo trafione. Dlaczego? Bo firmy prowadzą prawdziwy bój o to by przyciągnąć Klienta. Nadmienić należy, że wszystko odbywa się z  zachowaniem zasad fair play. Począwszy od rozmaitych funkcji aplikacji przez skrócony do minimum czas dostawy, aż po współpracę z najbardziej znanymi markami, kurierzy nie ustają w staraniach by podpić serca dosłowni wszystkich Klientów.

 

GLS

            Firma GLS od lat zajmuje istotne miejsce na krajowym rynku usług kurierskich. Również portal Kuriernet.pl szczyci się długotrwałą współpracą z tak znanym graczem. Dla wielu osób, GLS wiąże się przede wszystkim z dużymi przesyłkami- paletami, paczkami o znacznych rozmiarach. Owszem, oferta przemysłowa jest bardzo duża ale nie oznacza to, że osoby fizyczne również nie mogą skorzystać z ich usług. Jak to zrobić? Jedyna prawidłowa droga wiedzie przez Kuriernet.pl. Dlaczego? Bo od lat jesteśmy dostawcą usług przewozowych, a rejestracja w portalu zajmuje mniej czasu niż zaparzenie ulubionej herbaty. Ta ostatnia zniknie z kubka, a rabaty i promocje stale przybywają. Nie wierzysz? Bardzo dobrze- sprawdź to!

 

GLS PUNKTuje

 

            GLS już wile razy udowodnił, że nie lubi zostawać w tyle. Jeśli więc komuś wydaje się, że firma chociaż na chwile „zdjęła nogę z gazu”, to należy go wyprowadzić z błędu, bo GLS właśnie zredukował bieg i kręci kołami.

 

Długa współpraca z różnymi firmami branży odzieżowej, spożywczej i usługowej zainspirowało do tego by kooperację w zakresie dostarczania ich produktów o Klientów przekłuć w coś zdecydowanie więcej.

 

„Zauważyliśmy, że współpraca między GLS a naszymi partnerami tak dobrze się układa, że powinniśmy ją rozwinąć. Temat nie był prosty. Postawiliśmy jednak na zaufanie. Nasz tok myślenia był prosty. Jeśli ludzie zaufali określonej marce i kupują ich produkty, to również odbierając z tym miejsc swoje przesyłki, nie będą mieli wątpliwości, że są one bezpieczne.

 

W taki właśnie powstał pomysł PUNKTÓW odbiorczych, które są umiejscowione w najbardziej popularnych sklepach i butikach. Z pewnością wielu Klientów nie spodziewa się nawet tego, że w miejscu, gdzie każdego dnia kupują kawę na wynos, sprzęt sportowy czy produkty na śniadanie mogą odebrać swoje przesyłki.

 

W naszym zespole pracują ludzie w różnym wieku. Ci młodzi częstokroć opowiadają o swoich prywatnych przeżyciach, które wskazują na ogromną dynamikę życia. Zero planów, pełnia spontaniczności. Nieco starsi pracownicy natomiast chwytają się za głowę, że wszystko tak bardzo pędzi.”

Mając to na względzie, można wysnuć jeden wniosek- żywiołu życia nie można zatrzymać. Należy się zatem do niego dostosować. Człowiek rano jest w swoim mieszkaniu, w południe w pracy a wieczorem nawet w innym kraju aby znowu rano powiedzieć „dzień dobry” współpracownikom. Dlatego też GLS daje możliwość by w zakresie jednej aglomeracji wybrać punkt dostawy w dowolnym momencie dostawy paczki. Ważne jest również to, że dostawa w ramach projektu odbywa się nie tylko w kraju ale również poza jego granicami.

 

Odbieraliśmy dużo telefonów od Klientów, że z uwagi na nagły wyjazd na delegację cz do rodziny, nie mogą w czasie odebrać przesyłki. Wyjątkowy był okres wakacji. Zwykle wyjeżdżamy na 14 dni na urlop. Zamawiając coś w trakcie wypoczynków, mając np. 48 godzin na odbiór, pojawia się problem i stres. A wakacje to taki czas, kiedy stres powinniśmy zostawić w domu.”

 

Odbiór paczki dostępny 7 dni w tygodniu

 

Właśnie dlatego firma GLS daje możliwość odbioru przesyłki przez 7 dni od momentu jej dostarczenia. Oznacza to, że Klient ma aż 168 godzin na to by przy okazji kupowania ulubionych produktów odebrać swoją przesyłkę.

 

Ważne jest również to, że Klienci nie muszą się ograniczać gabarytowo w zakresie paczek. Firma oferuje obsługę zarówno tych najmniejszych przesyłek jak i nieco większych w zakresie PUNKTów odbioru. Jest to idealne rozwiązanie zarówno przed zbliżającymi się Świętami, jak i na co dzień prowadząc biznes. Pozwala na szybkie i sprawne dostarczenie zakupionych rzeczy do Klienta do miejsca, które realnie mu odpowiada.

 

14 000 punktów nadania paczek GLS

 

GLS informuje o 14 000 PUNKTów w kraju i poza, w których można skorzystać ze wspomnianej usługi. W naszej ocenie jest to bardzo duża liczba, która daje ogromne możliwości i totalną wolność. Dla porównania, na 31 lipca 2021 roku InPost dysponował 13 tysiącami paczkomatów. Można więc mówić o istotnym rozmachu.

 

Firma zdecydowała się również na współprace, faktycznie z najistotniejszymi markami. Właściwie każdy z nas odwiedził ich lokale chociaż raz.

 

 

 

Wykaz sklepów z dostępnym nadaniem paczek GLS

 

 

 

 

Nie sposób nie zwrócić uwagi na pewne nowum, jakim jest GLS Szybka Paczka. To specjalne punkty sygnowane stricte firmą GLS. Pozostałe marki to głównie partnerzy branży spożywczej i sportowej.

 

Każda osoba zainteresowana może skorzystać z usługi już teraz. Lista dostępnych punktów odbioru znajduje się na stronie firmy kurierskiej GLS z podziałem na państwa- Polska, Austria, Niemcy, Dania, Belgia. Firma deklaruje również, że to nie koniec działań z jej strony. Będą one rozwijane na dwóch płaszczyznach. Z jednej strony, poprzez poszukiwanie nowych partnerów do współpracy, z drugiej natomiast w kierunku ekspansji na kolejne kraje.

 

 

            Jeśli w głowie czytelnika artykułu pojawi się wiele pytań i wątpliwości, podobnie jak u bohaterki spotu, portal Kuriernet.pl zaprasza na naszą stronę internetową do formularzu kontaktowego lub do kontaktu z naszymi konsultantami.