DeeZee zwrot paczek

DeeZee zwrot zakupionych towarów

DeeZee zdając sobie sprawę z faktu, że podstawą sukcesu jest stały rozwój, współpracuje z największymi firmami, takimi jak np. CCC. Ich produkty, w przeważającej mierze, dostępne są w sklepie internetowym, ale również w najlepszych sieciach stacjonarnych. Charakterystycznymi cechami DeeZee są: jakość, szybkość realizacji zamówień oraz stałe uzupełnianie swojego asortymentu o najnowsze trendy.

Zwrot produktów zakupionych w DeeZee oraz ich wymiana

Każdy konsument, który dokona zakupu produktów firmy DeeZee, ma prawo do ich zwrotu lub wymiany. Pierwsza możliwość dostępna jest przez 30 dni od terminu odebrania przesyłki lub w przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym od daty widniejącej na paragonie. Wymiana, natomiast, następuje poprzez odesłanie pierwotnej rzeczy i złożenie nowego zamówienia.

Firma wymaga oświadczenia o odstąpieniu umowy w formie pisemnej. Można go złożyć za pomocą formularza zgłoszenia. Jest on dostępny na stronie internetowej, jak również w każdym mailu przesłanym jako potwierdzenie złożenia zamówienia. Po jego wypełnieniu i przygotowaniu przesyłki, należy ją nadać na adres wskazany w regulaminie zwrotów:

DeeZee.pl, Dział Zwrotów i Reklamacji

ul. Krakowska 87

32- 050 Skawina

Ważne jest to, że firma nie respektuje przesyłek dostarczanych za pobraniem lub też z wykorzystaniem paczkomatów. Tego typu nadania nie będą odbierane.

Idealnym rozwiązaniem, które zagwarantuje, że zwracany towar dotrze do adresata w nienaruszonym stanie oraz w możliwie najkrótszym czasie, jest skorzystanie z taniej przesyłki za pośrednictwem portalu KurierNet.pl. Wystarczy jedynie rejestracja za pomocą maila, konta Google lub Facebook, a następnie dokonanie wyceny paczki i odpowiednie uzupełnienie danych adresowych. Pamiętaj! Przy pierwszym zleceniu otrzymasz rabat 10%, a dzięki udziale w programie Skarbonka, możesz uzyskać dodatkowe korzyści. Lokując w niej jednorazowo 200 zł, otrzymasz 2% rabatu na każde zlecenie, natomiast przy wpłacie minimum 1000 zł, dodatkowa zniżka wyniesie 3%. Nie przejmuj się zatem kosztami, tylko korzystaj z możliwości, jakie daje Ci najlepsza platforma do zamawiania przesyłek kurierskich.

Jak powinna być zapakowana przesyłka zwrotna do DeeZee?

Firma nie wymaga tego, aby Klient odsyłał towar w opakowaniu sygnowanym marką. Nie jest zatem konieczne silenie się o to, by nadawało się ono do ponownego użycia. Ważne jest, natomiast, by produkt był zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczne dotarcie do adresata w nienaruszonym stanie. Zaleca się, zatem, użycie opakowania kartonowego, które będzie dodatkowo wypełnione folią bąbelkową. W razie wątpliwości związanych z metodą opakowania, możliwe jest skorzystanie z pomocy konsultantów portalu KurierNet.pl. Pomogą oni zweryfikować sposób jej zabezpieczenia, a także dokonać wyceny. Można to zrobić również samodzielnie na naszej stronie internetowej, gdzie wskazując podstawowe parametry (wymiary oraz wagę), poznamy koszty z jakimi należy się liczyć odsyłając produkt. Jeśli wnętrze przesyłki zawiera rzeczy wyjątkowo kruche, należy odpowiednio oznaczyć karton w tym zakresie.

Wyceń swoją paczkę kurierską

Paczki do Polski już od 16,80 zł brutto

Zwrot środków na konto przy zwrocie towaru do DeeZee

Firma DeeZee, po odebraniu przesyłki, weryfikuje jej zawartość pod względem kompletności i zgodności z dokumentem zakupowym. Należy pamiętać, że jeśli zwracamy jedynie część większego zamówienia, należy poczynić na ten temat wzmiankę na formularzu. Po pozytywnej weryfikacji, środki zostaną przelane na rachunek konsumenta, o czym sam zainteresowany będzie powiadomiony drogą mailową.

Kontakt z DeeZee oraz KurierNet.pl

Jeśli w trakcie dokonywania zwrotu lub zamawiania kuriera, który dostarczy pakunek do DeeZee, pojawią się jakieś pytania, możliwe jest skorzystanie z infolinii sklepu pod numerem: 534-644-447, dostępnej od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-19 lub też z kontaktu mailowego: deezee@deezee.pl. Również, platforma KurierNet.pl pozostaje do dyspozycji Klientów pod numerem telefonu oraz za pośrednictwem formularza kontaktowego. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszelkie nurtujące pytania oraz udzielą niezbędnej pomocy.

FAQ- najczęściej zadawane pytania – zwrot paczki do DeeZee

Q: Dokonuję zwrotu towaru do DeeZee za pośrednictwem KurierNet.pl. Jak długo trwa dostawa to adresata?

A: Staramy się, aby przesyłka została doręczona do adresata możliwie szybko. Należy mieć jednak na względzie okoliczności, na które nie mamy wpływu, jak np. dni wolne od pracy. Termin doręczenia może być uzależniony również od wyboru kuriera. Każda paczka jednak nie powinna być dostarczana dłużej niż w ciągu 3, 4 dni roboczych.

Q: Prowadzę firmę i chciałbym skorzystać z portalu KurierNet.pl. Z uwagi jednak na dużą liczbę wysyłanych przesyłek, jestem zainteresowany rabatami. Co mogę zrobić w tym zakresie?

A: KurierNet.pl proponuje swoim Klientom szereg atrakcyjnych promocji pozwalających obniżyć koszty przesyłek. Jedną z nich jest rabat 10% na pierwszą przesyłkę. Inne rozwiązanie to konto Skarbonka oraz program lojalnościowy. Specjalnie dla Klientów biznesowych stworzyliśmy też możliwość otrzymania dodatkowych rabatów po zleceniu minimum 20 odbiorów. Skontaktuj się z BOK w celu uzyskania większej ilości informacji.

About the author

Łukasz Domagała

Z branżą kurierską jestem związany już ponad 12 lat.
Współtworzę serwis Kuriernet.pl realizując tam swoją pasję i zamiłowania.
Skontaktuj się ze mną wysyłając wiadomość na : biuro@kuriernet.pl

View all posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *