Zwrot paczki do Top Secret

Zwrot paczki do Top Secret

W 1995 roku powstała w Polsce jedna z największych spółek, która od 2003 roku notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma Redan S.A., będąca właścicielem trzech wiodących marek odzieżowych- Troll, Top Secret oraz Drywash, jest idealnym przykładem na to, że konsekwencja i ciężka praca to dobra droga do sukcesu. Oferuje ona produkty najwyższej jakości dla każdej grupy konsumentów, od lat proponując swoim Klientom możliwość nabycia ubrań oraz akcesoriów w sklepach stacjonarnych oraz za pośrednictwem Internetu. Ważnym aspektem tej działalności jest możliwość dokonania zwrotu dokonanego produktu.

Zwrot produktów Top Secret

Zgodnie z obowiązującym prawem, każdy konsument, nabywający towar od podmiotu profesjonalnie zajmującego się sprzedażą, ma możliwość jego zwrotu bez podania przyczyny. Jest to uprawnienie formułowane przez Kodeks cywilny oraz ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Jego uszczegółowienie stanowi regulamin zamieszony na stronie firmy Top Secret, który w sposób wyczerpujący wskazuje sposób oraz terminy zwrotu towaru.

Przedsiębiorstwo daje możliwość zwrócenia produktu w terminie do 14 dni (produkty przecenione lub objęte promocją) lub 30 dni (produkty zakupione w standardowej cenie). Terminy te rozpoczynają swój bieg od momentu doręczenia towaru do Klienta. Aby dokonać zwrotu, niezbędne jest spełnienie określonych warunków formalnych. Należy do nich uzupełnienie formularza odstąpienia od umowy, który jest dostępny na stronie internetowej, a także dołączony do dokumentów zakupowych każdej przesyłki.

Wzór formularza zwrotu paczki w Top Secret.

Prawidłowo wypełniony druk należy dostarczyć do Sprzedawcy. Może to nastąpić na kilka sposobów:

  • przesłanie formularza za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: SPRZEDAWCA Top Secret Sp. z o.o., ul. Żniwna 10/14, 94-250 Łódź z dopiskiem „ZWROT” lub faksem;
  • zamieszczenie druku w przesyłce razem ze zwracaną rzeczą;
  • przesłanie oświadczenia o odstąpieniu drogą mailową na adres: redan@redan.com.pl;
  • wręczenie Sprzedawcy formularza w stacjonarnym punkcie sprzedaży.

Właściciel marki Top Secret zobowiązuje się do zwrotu wszelkich środków (koszty towaru oraz przesyłki) niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru oraz oświadczenia. Jeśli stan przesłanej rzeczy oraz dane nie budzą wątpliwości, środki są przekazywane na rachunek nabywcy. W przypadku osobistego zwrotu, możliwe jest uzyskanie gotówki.

Na co zwrócić uwagę, dokonując zwrotu w Top Secret?

Poza kwestiami stricte formalnymi konieczne jest, aby pamiętać o kilku technicznych aspektach zwrotu towaru w Top Secret. Jedną z nich jest fakt, że produkt zwracany musi być w nienaruszonym stanie. Nie oznacza to jednak, że nie może być on rozpakowany. Przeciwnie, Konsument może zapoznać się z towarem zgodnie z jego przeznaczeniem. Nie może on jednak zawierać uszkodzeń oraz zabrudzeń, a jego kod towarowy musi być zgodny z danymi na dokumencie zakupowym.

Wymagane jest również odpowiednie zapakowanie przesyłki w razie skorzystania z drogi operatora publicznego lub kuriera. Nie jest konieczne, by było ono tożsame z tym, w którym towar do nas dotarł, jednak należy mieć na względzie, że jego stan jest oceniany w chwili dotarcia do pracownika Top Secret.

Wsparcie KurierNet.pl przy zwrocie do Top Secret

Platforma KurierNet.pl docenia rodzimy potencjał i wychodzi naprzeciw potrzebom Klientów. Rozumiemy, że w natłoku codziennych obowiązków, każdy z Was chce szybko i sprawnie załatwić niezbędne sprawy. Właśnie dlatego przygotowaliśmy intuicyjny panel rejestracji oraz zamawiania przesyłki, a także liczne promocje, które wpłyną na ułatwienie zwrotu towaru zakupionego w Top Secret. Co proponujemy naszym Klientom?

  • Szybkie i sprawne zamawianie przesyłki. Nie musicie Państwo tracić czasu na wypełnianie dużej ilości danych i zbędne formalności. Wystarczy wskazać swój adres oraz miejsca docelowego- my zajmiemy się resztą.
  • Najlepsze ceny na rynku. Nie sprawdzamy zawartości oferty konkurencji. Szkoda nam na to czasu. Wolimy go poświęcić naszym Klientom. U nas promocje zaczynają się już od pierwszej przesyłki, na którą możecie otrzymać 10% zniżki. Ale to nie wszystko- korzystając z konta przedpłaconego Skarbonka, możecie liczyć na dodatkowe promocje. Doładujcie je kwotą 200 złotych, a zostanie przyznany rabat w wysokości 2% (w przypadku zasilenia o 1000 złotych, dodatkowa 3% zniżka). Każda wpłacona złotówka może być wydana na usługi kurierskie w dowolnym czasie.
  • Kontakt bez opcji „granie na czekanie”. Wsłuchujemy się w opinie Klientów. Zdajemy sobie sprawę, że długość oczekiwania na rozmowę z konsultantem zwyczajnie ich irytuje. Przecież jest tyle innych ciekawych rzeczy, które można robić, zamiast czekać na rozmowę. Właśnie dlatego oddajemy do Waszej dyspozycji najlepszy skład obsługi Klienta. Nasi konsultanci prowadzą konsultacje zarówno mailowe, jak i telefoniczne.
  • Obsługa przedsiębiorstw na najwyższym poziomie. Aby firma mogła skorzystać z naszych promocji, nie jest konieczne wysłanie 50, 100 ani też 150 przesyłek. Nie musicie też współpracować z nami od miesiąca, pół roku czy roku. Wystarczy 20 zleceń, aby rozpocząć udział w naszej akcji promocyjnej i wysyłać jeszcze taniej towar do Klientów.
  • Dostępność wielu firm kurierskich. Naszymi kontrahentami są największe i najlepsze firmy świadczące usługi przewozowe. Właśnie dlatego obsłużymy Państwa przesyłki oraz zwroty na najwyższym poziomie, dając gwarancję, że dotrą do docelowego miejsca w odpowiednim terminie.

Jeśli zatem chcecie, aby towar, który zwracacie, dotarł w nienagannym stanie do firmy Top Secret, a ponadto cenicie sobie możliwość pełnej kontroli nad usługą przez cały okres trwania transportu, jaką daje nasz panel śledzenia przesyłki, już dzisiaj załóżcie bezpłatne konto na naszym portalu, korzystając z konta na Facebook lub Google- potrwa to dosłownie 5 minut. I pamiętajcie- naszą ambicją nie jest bycie jedynie platformą kurierską- chcemy być Waszym codziennym partnerem.

FAQ- najczęściej zadawane pytania przy zwrocie do Top Secret

Q: Chcę dokonać zwrotu towaru zakupionego w Top Secret, nie mogę jednak odnaleźć formularza zwrotu. Co zrobić?

A: Formularz jest dostępny na stronie internetowej marki Top Secret. Możesz skorzystać także z naszej strony, na której zamieszczone są odnośniki to wspomnianego dokumentu.

Q: Czy mogę dodatkowo ubezpieczyć przesyłkę, w której zwracam towar? Czy wraz ze zwrotem za towar, Top Secret odda mi również koszty ubezpieczenia przesyłki?

A: Oczywiście, na portalu KurierNet.pl istnieje możliwość ubezpieczenia przesyłki. Koszty z tym związane są uzależnione od parametrów pakunku oraz wyboru firmy kurierskiej. W zakresie kosztów i rozliczeń z Top Secret, KurierNet.pl nie ingeruje. Odpowiedzi na to pytanie należy szukać zatem w regulaminie marki.

Q: Chcę dokonać zwrotu zakupionego w Top Secret zegarka. Jak należy go zapakować i przygotować do transportu?

A: KurierNet.pl, świadcząc usługi pośrednictwa, nie odpowiada za sposób zapakowania produktu. Zaleca się jednak, aby z uwagi na właściwości zegarka został on przygotowany do transportu w taki sposób, by nie uległ uszkodzeniu. Dobrym rozwiązaniem może być użycie folii bąbelkowej oraz oznaczenie przesyłki w zakresie towaru narażonego na zniszczenie. Warto również w liście przewozowym dodać stosowny opis, a także rozpatrzyć możliwość dodatkowego ubezpieczenia przesyłki.

About the author

Łukasz Domagała

Z branżą kurierską jestem związany już ponad 12 lat.
Współtworzę serwis Kuriernet.pl realizując tam swoją pasję i zamiłowania.
Skontaktuj się ze mną wysyłając wiadomość na : biuro@kuriernet.pl

View all posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *