Jak zlecić odbiór paczki hotelu?

Jak odebrać rzeczy z hotelu?

Nie odpuszczajcie! Taka sytuacja wcale nie jest rzadka, a koszt przesyłki kurierskiej często bywa dużo niższy niż koszt pozostawionej rzeczy. Hotele są przyzwyczajone do takich sytuacji i stosunkowo często wykonują taką usługę dla klientów.

Jak zlecieć nadanie paczki kurierskiej z hotelu krok po kroku?

Krok 1. Skontaktuj się z hotelem lub pensjonatem

Dobre hotele i pensjonaty zawsze zbierają wszystkie pozostawione przez klientów w pokoju przedmioty i przechowują je w magazynie przez pewien czas.

Bezsprzecznie zadzwoń do swojego hotelu i zapytaj się czy twoja zguba tam nie pozostała. Zapytaj również w jaki sposób możesz odebrać pozostawione rzeczy. Hotel może zaproponować nastepujące rozwiązania:

  • wysyłka przedmiotu Pocztą Polską ( w przypadku pozostawionych małych przedmiotów)
  • wysyłka poprzez firmę kurierską wynajęta przez hotel ( zazwyczaj koszty takiego transportu pokrywa hotel, ale jest to ustalane indywidualnie)
  • możliwość przygotowania paczki do odbioru przez kuriera zamówionego przez klienta
Jeżeli hotel przygotuje paczkę do odbioru przez kuriera zamówionego przez klienta koniecznie uzyskajcie od hotelu informację jak zostanie spakowana paczka – wymiary i szacunkowa waga pudełka.

Krok 2. Wygeneruj list przewozowy w serwisie kuriernet.pl

Jeżeli już wiesz w jaki sposób hotel przygotował paczkę zamów podjazd kuriera przez serwis kuriernet.pl. Jako dane nadawcy wpisz lokalizację hotelu, a jako odbiorcę podaj swój adres domowy lub firmowy.

Pamiętaj, aby w danych nadawcy podać adres email recepcji hotelu lub osoby, z którą uzgadniałeś szczegóły. Na ten adres email zostanie wysłany list przewozowy do wydrukowania i przyczepienia na paczkę

Wyceń swoją paczkę kurierską

Paczki do Polski już od 16,80 zł brutto

Krok 3. Odbierz paczkę z hotelu

Podczas składania zlecenia musisz wskazać termin, w którym kurier powinien odebrać paczkę. Sprawdź w tym terminie czy odbiór został zrealizowany. Jeżeli tak – czekaj spokojnie na dostawę. Jeżeli nie – skontaktuj się z infolinią kuriera w celu wyjaśnienia szczegółów braku odbioru.

Podczas odbioru paczki sprawdź jej zawartość i stan. Jeżeli została uszkodzona podczas transportu spisz koniecznie niezbędny protokół szkody z kurierem.

About the author

Łukasz Domagała

Z branżą kurierską jestem związany już ponad 12 lat.
Współtworzę serwis Kuriernet.pl realizując tam swoją pasję i zamiłowania.
Skontaktuj się ze mną wysyłając wiadomość na : biuro@kuriernet.pl

View all posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *