Zwrot zakupionego towaru do Wólczanki

Zwrot zakupionego towaru Wólczanka

Wólczanka- historia prawdziwa

Spośród wielu firm odzieżowych, funkcjonujących w naszym kraju, znajdują się takie, których historia wskazuje, że ciężka praca i konsekwencja, a zarazem pasja tworzenia są kluczem do sukcesu. W 1948 roku, w Ostrowie Świętokrzyskim rozpoczęła swoją działalność jedna z najpopularniejszych marek przemysłu odzieżowego. Początki nie były łatwe, mając na uwadze ustrój polityczny oraz gospodarczy. Z czasem powstał pierwszy sklep stacjonarny przy ulicy Piotrowskiej w Łodzi, gdzie sprzedawano głównie eleganckie koszule będące przewodnim towarem przedsiębiorstwa. Lata 90- te były okresem oddania w prywatne ręce firmy, która w 2006 roku połączyła się z firmą Vistula, a w 2008 stworzyła z nią spółkę akcyjną pod nazwą Vistula Group S.A.

Historia przedsiębiorstwa jest bardzo długa, a jej produkty, odznaczające się wysoką jakością i dokładnością wykonania, znane są niemal na całym świecie.

Zwrot produktów zakupionych w Wólczance

Proces zwrotu zakupionego towaru w sklepie Wólczanki składa się z czterech kroków:

Kwestie formalne zwrotu towaru do Wólczanki

1.      Konieczne jest dopełnienie kwestii formalnych, polegających na wypełnieniu formularza zwrotu dostępnego na stronie internetowej firmy. Po wskazaniu w nim niezbędnych danych, należy go przesłać do Centrum Obsługi Klienta, które weryfikuje umieszczone w nim informacje. Należy pamiętać, że co do zasady wskazano 14- dniowy termin zwrotu produktów. Firma jednak w ostatnim czasie wydłużyła ten okres do 30 dni od odebrania przesyłki lub dokonania zakupu. Oczywiście, w przypadku nabycia asortymentu w sklepie stacjonarnym nie jest konieczne wysyłanie formularza- można towar zwrócić osobiście.

Przygotowanie paczki do zwrotu do Wólczanki

2.      Kolejnym krokiem jest odpowiednie przygotowanie przesyłki. Przyjmuje się, że towar powinien być umieszczony w opakowaniu producenta. Można jednak od tego zrobić odstępstwo w sytuacji, kiedy np. karton nie nadaje się do kolejnego użycia. Nie ma jednak możliwości poczynienia wyjątków w zakresie odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki przed zniszczeniem. Musi być ona zapakowana w taki sposób, by ewentualne czynniki zewnętrzne, jakie mogą na nią działać w trakcie transportu, nie wpłynęły negatywnie na zawartość, a nadto aby opakowanie nie uległo otwarciu. Dodatkowo, konieczne jest załączenie w/w dokumentu i dowodu zakupu.

Odpowiednie zaadresowanie paczki i oczekiwanie na kuriera

3.      Następnym etapem zwrotu jest oczekiwanie na kuriera. W tym zakresie konieczne jest poczynienie kompromisu pomiędzy godzinami pracy firmy transportowej a np. zajęciami zawodowymi. Warto mieć na uwadze, że nie jest wymagane, aby adres odbioru przesyłki był analogiczny do adresu wcześniejszego doręczenia. Po przekazaniu przesyłki, powinniśmy pamiętać o odebraniu od kuriera potwierdzenia wraz z niezbędnymi informacjami. Za zwrot towaru klient nie ponosi żadnej opłaty, a adres, na który należy go odesłać, jest następujący: VRG S.A. -ZWROTY, ul. Samsonowicza 20, 27- 400 Ostrowiec Świętokrzyski.

Weryfikacja zwróconego towaru i przelew należności

4.      Po otrzymaniu przesyłki, Wólczanka weryfikuje stan nadesłanego towaru oraz kwestie formalne. Pozytywna weryfikacja skutkuje przekazaniem na wskazany rachunek bankowy środków pieniężnych w ciągu 14 dni.

Ważne jest aby pamiętać, że zgodnie z obowiązującym prawem są takie kategorie produktów, które z uwagi na swoje właściwości lub przeznaczenie nie mogą być zwracane. Obecnie, należą do nich oferowane przez firmę maseczki ochronne zaliczone do towarów higienicznych.

Podobnie, należy mieć na względzie, że w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, możliwość dokonywania zamówień oraz zwrotów z wykorzystaniem stacjonarnych sklepów firmy może być ograniczona lub wyłączona. Mając jednak to na względzie, firma proponuje wydłużony czas oraz bezpłatny zwrot.

KurierNet.pl a zwrot w Wólczance

KurierNet.pl wspiera polskie firmy w swojej działalności, jednocześnie dopasowując ofertę do oczekiwań Klientów. Jeśli zatem podejmiecie Państwo decyzję o konieczności zwrotu towaru zakupionego w Wólczance, chętnie obsłużymy przesyłkę, oferując najlepsze możliwe ceny oraz jakość wykonania. Dodatkowo, Kuriernet.pl oferuje program lojalnościowy, który wpłynie na obniżenie kosztów związanych z usługą- konto Skarbonka. Istotna jest również możliwość otrzymania 10% rabatu na pierwsze realizowane zlecenie w przypadku rejestracji profilu na naszej platformie.

Portal KurierNet.pl stale się rozwija, dlatego też oddajemy do Państwa dyspozycji możliwość szybkiej wyceny przesyłki oraz panel służący do jej śledzenia, co może być wyjątkowo przydatne dla osób lubiących mieć kontrolę nad pakunkiem. Nadto, stale podejmowana współpraca z nowymi firmami kurierskimi powoduje, że właściwie nie ma takiego przedmiotu, którego nie można wysłać przy współpracy z nami.

Jak się z nami skontaktować w sprawie zwrotu towaru zakupionego w Wólczance?

Kontakt z nami, w celu uzyskania niezbędnych informacji związanych z przesyłką do Wólczanki oraz w sprawie innych nadań, jest bardzo łatwy. Wystarczy odwiedzić naszą stronę internetową i skorzystać z infolinii telefonicznej lub formularza kontaktowego. Możliwe jest również bezpośrednie zamówienie kuriera. Nasi konsultanci odpowiedzą na każde pytanie, a jeśli pojawi się potrzeba, pomogą zamówić przesyłkę i przygotować wszystkie niezbędne dokumenty. Udzielą również wskazówek jak prawidłowo i bezpiecznie zapakować zwracane rzeczy. Możecie nam zaufać- mamy w tym doświadczenie potwierdzone pozytywnymi opiniami Klientów.

About the author

Łukasz Domagała

Z branżą kurierską jestem związany już ponad 12 lat.
Współtworzę serwis Kuriernet.pl realizując tam swoją pasję i zamiłowania.
Skontaktuj się ze mną wysyłając wiadomość na : biuro@kuriernet.pl

View all posts

1 Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *