darmowa dostawa w sklepie internetowym

Darmowa dostawa w sklepie internetowym – sposób na zysk

Optymalizacja kosztów w sklepie internetowym to jeden z podstawowych filarów prowadzenia przedsiębiorstwa. Dobrze działający serwis internetowy potrafi z jednej strony zapewnić ofertę produktów i usług na wysokim poziomie. Z drugiej strony jest w stanie zoptymalizować swoje koszty, na tyle, aby móc zaproponować niższą marżę dla swoich klientów.

Continue reading
wybór kuriera dla sklepu internetowego

Jaki kurier dla sklepu internetowego?

Dla osób, które od kilku lat prowadzą sklep internetowy pytania takie jak : „jak najtaniej wysłać paczkę?” lub „ jak wysłać paczkę do anglii?” nie stanowią już tajemnicy. Wydaje się, że w gorszej sytuacji są rozpoczynający działalność gospodarczą. Zaprezentujemy Wam kilka porad jaki kurier dla sklepu internetowego jest najlepszy.

Continue reading

Wzrost segmentu pocztowego dwa razy większy od PKB

Dzięki rozwojowi e-handlu od dwóch lat rynek kurierski rośnie w niespotykanym tempie

Szybkość rozwoju segmentu pocztowego przewyższa wzrost PKB. To duża zasługa segmentu kurierskiego, który obsługuje e-commerce. Obecnie jest on  najszybciej rosnącym w Europie. Według szacunków w 2020 r. liczba dostarczonych przesyłek może sięgnąć 500 mln sztuk.

Continue reading